Op 19 juni kwamen vijftig communicatieprofessionals en contactpersonen van TOPGGz-afdelingen samen tijdens de Inspiratiesessie positionering. De sessie stond in het teken van de kracht van merkbeleving en profilering en het belang van een sterke, gezamenlijke TOPGGz-identiteit.
Het programma bood inspiratie, uitdaging en concrete handvatten om ook op het gebied van communicatie (en specifiek positionering en profilering) als netwerk samen te gaan optrekken. Met volop energie en enthousiasme zijn de eerste stappen gezet richting een krachtigere gezamenlijke positionering.
Lees hier het verslag, de opbrengsten en de vervolgstappen.
Presentaties
Inleiding Dineke Moerman, directeur Stichting Topklinische GGz
Presentatie Christiaan Boer, commercial director Bergman Clinics
Presentatie Paul Blokhuis, voorzitter STZ (Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen)
Workshops
Presentatie workshop 'Van beeld naar boodschap; de kracht van TOPGGz' o.l.v. Dineke Moerman (directeur Stichting Topklinische GGz)
Presentatie workshop 'Hoe krijg je TOPGGz tussen de oren?' o.l.v. Harald van der Mespel (communicatieadviseur en online redacteur Parnassia Groep)
Presentatie workshop 'Het TOPGGz-verhaal is van ons allemaal' o.l.v. Jolanda Stellingwerff (communicatiemedewerker Stichting Topklinische GGz)