Dit voorjaar is Parnassia Groep gestart met een externe en interne campagne om de eigen TOPGGz-afdelingen beter te profileren. De aftrap van de campagne was een interview met Elnathan Prinsen, lid raad van bestuur met zorg in zijn portefeuille.
Prinsen gaat onder meer in op de noodzaak onderzoek. Daarna volgen interviews met boegbeelden van de TOPGGz-afdelingen waarin ze duidelijk maken welke bijdrage ze leveren aan het oplossen van de puzzel van zorgvraag en behandeling. Ook is Ellen Mogendorff, directeur TOPGGz, geïnterviewd.
Parnassia Groep een grote organisatie met een omvangrijk werkgebied én met verschillende merken. Hierdoor kunnen afdelingen binnen deze grote organisatie niet altijd een goed beeld hebben wat de TOPGGz-afdelingen voor hen, en daarmee ook voor hun cliënten, kunnen bijdragen aan herstel met bijvoorbeeld consultatie of second opinions. Diezelfde afdelingen kunnen anderzijds mogelijk meelopen in onderzoektrajecten en nieuwe behandelmethoden. Zo versterken ze elkaar.
Al met al moet de campagne bijdragen aan een positief imago van onderzoek en TOPGGz, als ook aan dat van Parnassia Groep. Het maakt de collega’s trots dat ze werken bij een organisatie die actief op zoek is naar meer kennis voor betere zorg. Het maakt Parnassia Groep tevens interessant als nieuwe werkgever.
Meer informatie: Harald van der Mespel, communicatieadviseur Parnassia Groep